Viral Profit 468x60

04 January 2010

Rahsia Vokal





Khas Untuk Yang Minat Menyanyi


Salam sejahtera ,

Sejak kebelakangan ini,ramai anak anak muda kita begitu berminat untuk menjadi penyanyi,ditambah pula dengan pelbagai rancangan realiti tv yang tumbuh bak cendawan lepas hujan, menyemarakkan lagi minat anak anak muda kita untuk tampil bergelar penyanyi.Jika di lihat di sesi-sesi ujibakat nyanyian reliti tv,pasti ianya akan 'full house' malah ada yang sanggup datang dari awal awal pagi bahkan ada juga yg datang dari jauh nun dipedalaman demi mengejar cita-cita menjadi penyanyi.

Manakala bagi yang sudah berkerjaya pula,aktiviti berkaraoke juga adalah salah satu yang aktiviti popular bila tiba hari minggu.Ada juga antara kita yang sanggup berhabis wang untuk memenuhi minat mereka menyanyi dikaraoke setiap minggu

Namun begitu,ada segelintir antara kita yang hanya menyanyi tanpa apa-apa panduan sekadar hanya menyanyi membuta tuli walaupun sakit telinga kita mendengarnya

Manakala yang ke audition pula pulang dengan perasaan hampa disebabkan kurangnya ilmu nyanyian.

Bagaimana dengan ilmu nyanyian ANDA?


Saya ada 2 berita baik untuk ANDA

Pertama,
Fakta menyatakan yang setiap orang yang cukup sifatnya boleh menyanyi jika diberi tunjuk ajar dan panduan serta latihan yang betul.

Kedua,
Seorang penyanyi di era 90an yang pernah popular dengan lagu hitnya 'Ramalan Ku Benar Belaka' iaitu saudara Zarul Umbrella,hari ini telah menerbitkan satu ebook yang boleh membantu anda memantapkan lagi vokal ANDA.
Beliau telah membongkarkan banyak tip tip yang menarik serta cara latihan suara praktikal yang pernah diguna pakai oleh beliau sendiri semasa beliau menjadi penyanyi profesional.Penyanyi yang berpengalaman menjadi juri di beberapa pertandingan nyanyian ini juga membongkarkan beberapa teknik pernafasan yang betul semasa menyanyi.Malah tips tips untuk menghadiri sessi ujibakat dan tips untuk menguasai pentas juga dibongkarkan.

Jika ANDA berminat,boleh klik di link dibawah untuk mengetahui apakah lagi yang ditawarkan oleh beliau,dengarnya ada satu bonus percuma ditawarkan!

http://bit.ly/6ZmW7D

Sekian
Lee Chee Yung

p/s jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan ebook ini kerana ini adalah ebook yang pertama dalam bahasa melayu mengenai vokal.

p/s/s harga yang ditawarkan juga adalah jauh lebih murah jika nak dibandingkan dengan yuran kelas vokal .

No comments :

Post a Comment