Viral Profit 468x60

09 January 2010

Panduan Asas Blogger

Panduan Asas Blogger


"Jadikan blog sebagai sumber pendapatan internet hari ini..."- Yazid Yahaya


Dari internet, kita boleh menjana wang sampingan, terutamanya melalui blog. Tahukah anda..


MEREKA MENGGELAKKAN SAYA APABILA SAYA MEMBINA BLOG DAN MENGATAKAN MENDAPAT DUIT DARINYA...

tapi kini tidak lagi setelah mereka menyedari akan KEHEBATAN mereka yang memiliki blog..


BLOG
Ya, ianya adalah mengenai BLOG!


APA ITU BLOG?

Blog adalah salah satu laman web yang kebiasaannya dibina dan dikemaskini oleh seseorang individu atau organisasi tertentu yang juga dikenali sebagai 'blogger' untuk memaparkan penulisan, deskripsi, atau satu bahan grafik mahupun video. Blog juga biasanya mengandungi komentar, berita, perkongsian maklumat serta diari persendirian secara online. Blog juga merupakan kombinasi sesebuah teks, gambar, video, mp3 dan ‘link’ ke satu blog ke blog, laman web lain, dan antara media yang ingin di sampaikan.

Kebanyakan blog yang dibina oleh seseorang adalah bergantung kepada inspirasi, minat, bakat, kerjaya dan pengalaman diri mereka sendiri. Sesiapapun boleh memiliki bog, tidak kira siapapun anda! Tidak kira anda seorang guru, doktor, jurutera, pekerja kilang, pelajar, remaja, dewasa mahupun yang sudah berumur, samada lelaki ataupun wanita...Setiap orang boleh memiliki blog sendiri...


YA, SEMUA ORANG PERLU MEMILIKI BLOG!

Semua orang perlu memilki blog, walaupun seorang pembuat roti, seorang penasihat, kaki MLM,pelajar,perdana menteri, usahawan Internet pesara, doktor, petani atau sesiapa sahaja, blog merupakan salah satu tempat peyampaian yang begitu berkesan untuk menyampaikan informasi yang terkini.

Selain Friendster dan Myspace atau program seumpamanya,blog dapat mencipta pengaulan tanpa anda sedari serta tempat untuk meluahkan pendapat anda kepada dunia luar.Jadi, anda perlu memiliki sebuah blog sendiri.

Kini sudah tiba masanya semua orang memiliki blog sendiri. Jangan anda biarkan diri anda ketinggalan berbanding dengan orang di sekeliling anda. Masa bergerak pantas seiring dengan kemajuan yang dikecapi oleh kita...Usah biarkan diri anda diselubungi angan-angan...


TAHUKAH ANDA, DENGAN MEMILIKI BLOG SENDIRI, ANDA MAMPU MENJANA WANG TAMBAHAN MUDAH TANPA ANDA SEDARI!


Sebagai seorang yang ingin mencari wang tambahan dari internet, anda tidak perlu mempunyai modal yang besar untuk membina perniagaan internet. Blog adalah paling terbaik untuk membina perniagaan internet kerana ianyanya murah, cepat, mesra serta senang jika anda ingin menjual atau mempromosi sesuatu produk kepada sesiapapun kerana di dunia ini terdapat berbilion penguna internet diseluruh dunia yang mengunakan internet untuk mencari maklumat serta produk -produk yang terkini..

Kalau nak tahu lebih lanjut cara blog menjana wang,
Layarilah http://tinyurl.com/l4gpky .

"JUALAN DAH TUTUP"

No comments :

Post a Comment